در مــــــورد مردها

♥دورهمی♥

ஜ ஜ دورهمی دوستان مجازیஜ ஜ

در مــــــورد مردها


در مــــــورد مردها حـســـــی هست که اسمشو میذارن "غیرتـــــــ"


و به همـــــون حــــس در خانمها میگــــــن "حســـــــادتــ"


اما...


مـــــن به هــردوشون میگمــــ عشــــــــق!!


تا عاشـــــــق نبـــــاشی نه غیرتی میشـــــوی نه حســـــــود!


آپلود عکس رایگان و دائمی

 



نظرات شما عزیزان:

صادق لیدر
ساعت9:32---7 آذر 1392
خیلی باحاله!بازم سر بزنین حداقل دو سه تا نظر در مورد پست هام بدید تا من هم نظر بدم!
پاسخ:چه شرطایی هم میذاری باشه حتما


=====
ساعت9:27---7 آذر 1392
سلام ممنون لینک شدید

ایمان
ساعت22:15---6 آذر 1392
من بلد نیستم دوستت نداشته باشم
بلد نیستم حرف دلم را نگویم
حتی بلد نیستم نگویم می خواهمت وقتی می خواهمت
بلد نیستم نخندم وقتی باتوم
حتی اخم کنم وقتی ناراحتم



ایمان
ساعت22:14---6 آذر 1392
شمــردن بلــد نیستــم ،
امــا تا دلت بخــواهد دوست داشتــن بلــدم ،
یک وقتهــایی هــم می شــود که
یکــی را ، دو بــار دوست داشتــه باشــم …
.
.
.


ایمان
ساعت22:12---6 آذر 1392
سلااام اپای جدیدتون عالیه ...اگه دوس داشتین منو تو دورهمی لینک کنین خبرم کنیین لینکتون کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 آذر 1392برچسب:,

] [ 20:2 ] [ اشکناز ]

[ ]